Gambar Diana Danielle nampak tutttt kat majlis resepsi amber chia - Gosip: Tempatan - Gosip - CARI Infonet -

CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
View: 57674|Reply: 142

Gambar Diana Danielle nampak tutttt kat majlis resepsi amber chia

  [Copy link]
Post time 30-4-2010 09:46 AM | Show all posts |Read mode

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

korang, aku tak reti tak tepek gambar..korang pi kat budiey.com..tgk gambar DD , salah satu gambar tu nampak tutt tutt..atau mungkin aku tersalah pandang ker..sesape bole tlg tepek gambar DD tu..kalau tajuk tak sesuai..bole delete MOD..ampunnn..;)
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 09:48 AM | Show all posts | Share
kao ni wat saspen je..ingatkan dah tepek gambor DD....urmm..tunggu lah sapa2 nanti tepekan...
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 09:49 AM | Show all posts | Share
hoh!..ko g ler photobucket..upload image kat situ..hur hur hur
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 09:50 AM | Show all posts | Share
Post Last Edit by budingyun at 30-4-2010 12:27

-edited-
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 09:50 AM | Show all posts | Share
x sbr nk tgk..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 30-4-2010 09:51 AM | Show all posts | Share
mekaseh modd....so,korang nilaikan la sendiri ye..hiks hiks
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 09:51 AM | Show all posts | Share
ai rasa bukan tuttt dia tapi kelepet kt baju dia kot..
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 09:51 AM | Show all posts | Share
aku dh tgk...adekah gmbr yg last2 tu? mcm jek..tp x tau la kan...
sori, aku pn x tau nk tepek gmbr...waaaa...
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 09:52 AM | Show all posts | Share
bukan puting aaa... itu baju ler.... klau btul puting alignment ade lari la
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 30-4-2010 09:52 AM | Show all posts | Share
obviously can see the tutt tutt at the last pic if im not mistaken lah..huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 09:53 AM | Show all posts | Share
Reply 1# kevler


    nih ker?? nmpk puting neh ek....

Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 09:53 AM | Show all posts | Share
cantik....
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 09:55 AM | Show all posts | Share
x lah, itu kelepet baju ler...
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 09:58 AM | Show all posts | Share
budingyun Post at 30-4-2010 09:50

klu cantik n tegang mcm ni takper jugak jgn da berlendut tak pakai bra tu yg buruk..
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 09:58 AM | Show all posts | Share
wow ... x kisah la itu kelepet baju ker apa ... yg penting imaginasi jantan dah puting ... x merembes???
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 09:59 AM | Show all posts | Share
saja tolong tepekkan..
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 10:03 AM | Show all posts | Share
saja tolong tepekkan..
budingyun Post at 30-4-2010 09:59

laju je ko eh......
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 10:06 AM | Show all posts | Share
baju dia tu jahitan mcm tu...bukan puting..
nampak sangat TT nie nak beramas mesra dengan DD
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 10:08 AM | Show all posts | Share
aku plak blh trpk yg die ni ade rupenye boobs..
slalu tgk mcm xde...
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 10:09 AM | Show all posts | Share
kasihannya TT ni.... tak dpt nak beza ke.....
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 10:12 AM | Show all posts | Share
ai rasa bukan tuttt dia tapi kelepet kt baju dia kot..
azliela Post at 30-4-2010 09:51


alaa, memang nampak macam tutt dd
tapi ai perati betul2 tu memang kelepek jahitan yg tak kemas dari designer dia....

http://interaktif.mstar.com.my/getattachment/eac576b9-50a8-4c35-81c8-bdd20ff87faf/015249996.aspx?maxsidesize=600
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 10:14 AM | Show all posts | Share
tu bukan puting ler.......TT ni nampak sgt kuat merembes...baru sikit dah gelabah ingat puting...











Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 10:16 AM | Show all posts | Share
2 kn bentuk baju..xmungkin la die misken sgt smpai xmampu bli bra..
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 10:16 AM | Show all posts | Share
tu bukan puting ler.......TT ni nampak sgt kuat merembes...baru sikit dah gelabah ingat puting...: ...
wickedcat Post at 30-4-2010 10:14


dh namenye pn gelabah, harus la merembes..klau x panic, x la kot..
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2010 10:17 AM | Show all posts | Share
aduhh..mata TT kero ker..tu kelepet baju jer...ingtkn panas sgt topik...aishhhhhhkkk
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Pesanan penting Segala pendapat dan pandangan yang dikongsi di ruangan forum atau halaman yang berkaitan merupakan pandangan peribadi individu dan tidak sesekali mewakili pendapat/pandangan CARI. CARI juga tidak bertanggungjawab bagi setiap pandangan yang dikongsi. Oleh kerana forum beroperasi dalam waktu sebenar atau 'real time', CARI tidak, dan tidak dapat menapis sebarang bentuk penyampaian dari pengguna setiap masa, namun CARI menggalakkan setiap pengguna mengamalkan budi bicara serta budaya hormat-menghormati untuk tidak menggunakan sebarang perkataan yang menyalahi undang-undang, berbahaya, mengancam, kesat,mengganggu, memfitnah, kasar, lucah, mengeji, menceroboh privasi orang lain, bersifat kebencian, atau perkauman, etnik atau sebaliknya. CARI berhak untuk menahan dan/atau mengeluarkan mana-mana pautan yang berkemungkinan sebagai individu, entiti atau kumpulan yang berpotensi mewujudkan rasa malu dan fitnah. CARI juga berhak untuk menerima, edit dan / atau mengeluarkan apa-apa pautan yang dianggap tidak sesuai dalam mana-mana cara/keadaan/bentuk/situasi/kaedah.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Infonet

7-7-2015 02:08 AM GMT+8 , Processed in 0.242902 second(s), 12 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

Quick Reply To Top Return to the list