bazlina posted on 9-7-2012 10:15 AM

Reply 26# sophie_paris

hi sophie...b/feed ley ambil ke?

sayang_pjan posted on 9-7-2012 10:24 AM

produk ni dah lama dlm pasaran sis. i dah guna since late 2009. memang bagus utk kecantikan kese ...
sophie_paris Post at 9-7-2012 10:02 AM http://mforum2.cari.com.my/images/common/back.gif


   sophie..pregnant women leh mkn x...m2b nk jgk hot2 mcm adira tu..heheheh

sophie_paris posted on 9-7-2012 10:25 AM

Reply  sophie_paris

hi sophie...b/feed ley ambil ke?
bazlina Post at 9-7-2012 10:15 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif

hi. baby u berapa bulan? kalau baru bersalin, tunggu baby 6 bulan ke atas better. takde masalah sebenarnya. cuma kalau bf tu mcm lebih baik tunggu at least baby tu besar sikit.

sophie_paris posted on 9-7-2012 10:28 AM

sophie..pregnant women leh mkn x...m2b nk jgk hot2 mcm adira tu..heheheh
sayang_pjan Post at 9-7-2012 10:24 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif

my dear, pregnant women x boleh sis. sebab memang pakar pemakanan kita tak galakkan.

sayang_pjan posted on 9-7-2012 10:36 AM

ala...huhu....lme lg la nk tggu pas bersalin..
next year tu...nt bf leh mkn ke???
xpe2 kumpul wet dari skrg...nt terus ambik berkotak2... *nk sedapkn hati kunun2...{:mlblood:}

sophie_paris posted on 9-7-2012 10:39 AM

ala...huhu....lme lg la nk tggu pas bersalin..
next year tu...nt bf leh mkn ke???
xpe2 kumpul wet  ...
sayang_pjan Post at 9-7-2012 10:36 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif

bf tunggu baby lepas 6 bulan baru makan ye.

takpe. sabar. yg penting nanti boleh kulit cantik mulus.

bazlina posted on 9-7-2012 10:46 AM

Reply 29# sophie_paris

my bby dah besaq sopi...dah dua thn setgh...tp dia masih nak b/f jgk tak nak lepas..hehe

sophie_paris posted on 9-7-2012 10:47 AM

Reply  sophie_paris

my bby dah besaq sopi...dah dua thn setgh...tp dia masih nak b/f jgk tak nak ...
bazlina Post at 9-7-2012 10:46 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif


   ;P ingatkan baby baru bulan2 umur. boleh dah tu. kita pun baby 3 tahun masih nak nyot-nyot gak. but kita makan je. ok. kulit kita cantik, kulit baby laaaagiiii cantik:P

sophie_paris posted on 9-7-2012 12:53 PM

Produk ni adalah diformulasi dari rahsia kecantikan wanita mongolia.
Kalau nak kulit cantik mulus tu:-

Makan 2 biji pagi, 2 biji malam utk kotak pertama.

Kemudian makan 2 biji malam utk kotak2 selepas tu.

Mcm i dah lama, makan sejak hujung 2009, i makan sebiji je semalam utk maintain. Jadi sekotak tu i tahan 2 bulan.

kawahapi posted on 9-7-2012 01:04 PM

Reply 35# sophie_paris


I dah pm uThanks!

sophie_paris posted on 9-7-2012 01:09 PM

Reply  sophie_paris


I dah pm uThanks!
kawahapi Post at 9-7-2012 13:04 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif

ok. dah jawab.

nanti next beli senang dah dpt diskaun 20% terus. Terima kasih.

sophie_paris posted on 9-7-2012 02:02 PM

¡° Mengubah Statistik Umur Manusia ¡±

5 FAKTOR UTAMA
1. Memutihkan
2. Kecerahan Kulit
3. Memperbaiki Gen
4. Metabolik
5. Anti-Pengoksidaan

sophie_paris posted on 9-7-2012 02:03 PM

Beutskin Essence dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada esens tumbuhan yang unik dan digabung dengan penggunaan teknik ekstraksi supercritical CO2, berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan. Ia menggalakkan metabolisme sel dari dalam ke luaran supaya membolehkan badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih cerah. Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti penyahasilan dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.

sophie_paris posted on 9-7-2012 02:03 PM

KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEUTSKIN ESSENCE
3 hari :
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ¡¯qi¡¯ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari :
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari :
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari :- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari:- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang :
- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.

sophie_paris posted on 9-7-2012 02:04 PM

APAKAH YANG KAUM WANITA TAKUTKAN??
Selepas tempoh baligh, seorang wanita akan melangkah ke alam perkahwinan, keibuan dan menopaus.

Setiap hari, wanita moden perlu mengendalikan pelbagai tanggungjawab di antara kerjaya, keluarga dan masa peribadinya. Selain daripada berusaha dalam kerjayanya, mereka turut memainkan peranan sebagai seorang isteri dan ibu, prihatin terhadap pendidikan anak-anak serta pelbagai perkara remeh yang lain, lalu kerap mengabaikan perihal penjagaan kesihatan diri sendiri!

Akibatnya, kesihatan mereka semakin merosot dan muncullah pelbagai simptom. Contohnya, ketidaksamaan endokrin menyebabkan obesiti, gangguan haid (dismenorea, amenorea, haid tidak tetap), simpton klimakterik (insomnia, panas baran, pempigmenan atau kemunculan plak senil) dan masalah-masalah lain berkait kesihatan wanita.

Maka, wanita takut menjadi gemuk, tua dan hodoh!

Oleh itu, mencari produk yang dapat melegakan masalah kesihatan wanita merupakan perkara yang sangat penting!

Kapsul SNE dan BEUTSKIN ESSENCE yang diformulasi berasaskan 5 teori, di samping menggunakan seabuckthorn yang ajaib sebagai bahan utamanya merupakan berita baik untuk kaum hawa.

Kapsul SNE dan BEUTSKIN ESSENCE membekalkan sel kita dengan nutrien yang mencukupi untuk mengaktifkan sel, menyelaraskan sistem endokrin, mencegah dan melegakan ketakseimbangan hormon. Ia juga menentang radikal bebas demi mencegah kerosakan yang diakibatkan ancaman radikal bebas kepada sel badan dan meningkatkan sistem imun dengan menangkis serangan bakteria dan virus, serta membaiki keadaan penyakit genetik.

Kaum wanita, anda harus menjaga kesihatan anda, agar anda sihat walafiat dan mendapat menjaga kesejahteraan orang yang disayangi, serta menjalankan tanggungjawab anda sebagai seorang isteri, ibu dan wanita berkaliber dengan sepenuh hati.

sophie_paris posted on 9-7-2012 02:06 PM

MENYEMARAKKAN HUBUNGAN INTIM YANG HAMBAR:2lol:

sophie_paris posted on 9-7-2012 02:41 PM

kawan sekolah menengah dulu, order beutskin. jumpa je terus terkejut! katanya tak berubah langsung dari zaman sekolah! masa tu umur 15 tahun lagi. kulit sekarang lagi cantik. gebu dan montoks:loveliness:

baya424 posted on 9-7-2012 02:55 PM

nak tau lebih lanjut, klik sini je ye




i pm juga utk puaskan hati
sophie_paris Post at 6-7-2012 18:36 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif


    pm hrge {:mlgraduate:}
    tq!

sophie_paris posted on 9-7-2012 03:01 PM

pm hrge  
    tq!
baya424 Post at 9-7-2012 14:55 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif
ok. boleh aja

ogata posted on 9-7-2012 05:31 PM

letak la rega senang la org nak buat keputusan.huh{:teatimeo

lonely_surina posted on 9-7-2012 05:48 PM

letak la rega senang la org nak buat keputusan.huh
ogata Post at 9-7-2012 17:31 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif

rm240..

sophie_paris posted on 9-7-2012 05:48 PM

letak la rega senang la org nak buat keputusan.huh
ogata Post at 9-7-2012 17:31 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif

sorry. sini katanya tak boleh letak harga. nanti kene pancung;P

sophie_paris posted on 9-7-2012 05:50 PM

rm240..
lonely_surina Post at 9-7-2012 17:48 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif

ok..ok....letaklah i tak berani.:P

sophie_paris posted on 9-7-2012 06:36 PM

KULIT ANJAL DAN AWET MUDA DENGAN BEUTSKIN ESSENCE

lonely_surina posted on 9-7-2012 06:45 PM

yg iolsss baca, uolss kalo nak makan menda alah neh uolss kena makan sne kapsul merah tu sama..
Page: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11
View full: BEUTSKIN ESSENCE-RAHSIA KULIT BERSERI ADIRA